loading...
Заборави се` што знаеш
Креирањето на врска со потенцијалните работодавци е далеку поважно од одговарање на нивните високо-совршени прашања, според еден извршен директор на Google.
Петар Roper - шеф на бренд стратегија за мобилен на Google - изјави CNBC дека одговорите на прашања не се толку важни, туку разговорот потоа има најмногу влијание.
Тој тврди дека за време на овој разговор, вработените може да соберат што е она за кое некој има многу страст, и дали тие се вистинските за таа работа.
„Прашањата не се толку важни колку што е разговорот што се случува после, со тоа што дава уникатна можност да се разбере навистина она на што некој е страстен и она што некој заклучува“ Roper објаснил во видео CBNC за предмет на интервју техника.
Тој, исто така, рекол дека може да побара неочекувано, екстравагантни прашања како што се: „Што е вашата омилена боја? или "Што е најлудата работа што сте ја направиле?“ Но, тоа не е важно, тој инсистира на тоа, дали тој ќе допре до испитаникот и обратно. Тоа е она што ќе го кажеш, но како ќе го кажеш.
Тој додал уште: „Нашите најпродуктивни луѓе и продуктивно вработени се оние кои се среќни ... И среќни и мотивирани, и се чувствуваат дека работата е важна.“
No comments:
Post a Comment